Redan ma się czym pochwalić


Sprzedaż Grupy Redan w maju była wyższa o 16 proc. niż rok wcześniej. Znacząco wzrosła również powierzchnia całej sieci sklepów.
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Redan w maju 2016 r. wyniosła 55 mln zł i była o 16 proc. wyższa niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 230 mln zł i była wyższa o 10 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 125,0 tys. mkw., co oznacza wzrost o 13 proc. w odniesieniu do maja 2015.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2016 r. wyniósł 34 mln zł co oznacza wzrost o 26proc. w porównaniu do maja roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 135 mln zł i była 18 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 365 sklepów własnych o łącznej powierzchni 83,2 tys. mkw., która była 20 proc. wyższa niż na koniec maja 2015.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 4 proc. niż w maju poprzedniego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 94 mln zł i była 1 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. mkw., tj. była o 1 proc. wyższa niż w maju 2015 r.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.