W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 74 mln zł i była niższa o ok. 3 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2018 wyniosła 141,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 1 proc. w odniesieniu do lutego 2017.
 
Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2018 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 3 proc. w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 45 mln zł i była niższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL