PARTNERZY PORTALU

Redan na mniejszej powierzchni

Redan na mniejszej powierzchni
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 mar 2019 08:19

Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy Redan na koniec lutego 2019 wyniosła 138,2 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 3 proc. w odniesieniu do lutego 2018.
 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 mar 2019 08:19

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2019 r. wyniosła ok. 37 mln i była 4 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 76 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 17proc. porównując do lutego poprzedniego roku.
 
Wyniki lutego 2019 roku będą obciążone jednorazową operacją hurtowej sprzedaży towarów z lat ubiegłych. Bez uwzględnienia tej transakcji sprzedaż w lutym 2019 r. wyniosła ok. 16 mln zł (wzrost o 11 proc. r/r). Grupa poniosła na tej transakcji jednorazową stratę w wysokości 2,7 mln zł, co obniży marżę wygenerowaną w miesiącu lutym. Jednak, zgodnie z polityką rachunkowości, w przypadku niesprzedania tych towarów do końca br. konieczne byłoby utworzenie 2,2 mln zł tytułem odpisu aktualizującego wartość zapasów. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jednocześnie na podstawowej działalności (z wyłączeniem powyższej transakcji) uzyskana w lutym 2019 r. w segmencie modowym marża handlowa była niższa r./r. ze względu na większy udział w sprzedaży towarów wyprzedażowych, głębsze udzielane upusty oraz osłabienie kursu złotego wobec dolara amerykańskiego.
 
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 34 mln zł i była ok. 16 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2019 wyniosły 3,1 mln zł co oznacza wzrost o 22 proc. w stosunku do lutego 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 6 mln zł i była 7 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2019 wyniosła 36,8 tys. mkw., tj. była na poziomie o 2 proc. wyższym niż w tym samym momencie 2018 r.
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2019 r. wyniósł ok. 20 mln zł, co oznacza spadek o 5 proc. w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 42 mln zł i była niższa o ok. 7 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2019 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza podobny poziom jak w lutym 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,2 mln zł i była niższa o ok. 6 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec lutego składała się z 380 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,3 tys. mkw., która była o ok. 3,9 proc. niższa niż na koniec lutego 2018.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!