Top Secret wdraża politykę bardziej zrównoważonego i ograniczonego zamówienia kolekcji jesień-zima 2019. Zapewni to radykalne zmniejszenie poziomu zapasu na koniec sezonu, a tym samym znacząco lepszą realizowaną marżę w kolejnych okresach - podała firma w komunikacie.
Segment modowy w pierwszym kwartale br. osiągnął 54,3 mln zł przychodów, czyli o 9,1% więcej w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W tym okresie marża handlowa spadła jednak o 26,5% do 16,2 mln zł. Koszty sprzedaży i ogólnego zarządu rosły wolniej od sprzedaży, bo tylko o 7,4% r./r. W efekcie sieć Top Secret przez pierwsze trzy miesiące br. wypracowała wynik na działalności operacyjnej niższy o 7,8 mln zł niż rok wcześniej.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL