Redan zwolnił w listopadzie


Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2018 r. wyniosła ok. 53 mln i była 3 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 525 mln zł i była niższa o ok. 3 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada 2018 wyniosła 140,9 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 2 proc. w odniesieniu do listopada 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2018 r. wyniosła ok. 22 mln zł i była wyższa o ok. 11 proc. porównując do listopada poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 215 mln zł i była ok. 4 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2018 wyniosły 3,7 mln zł co oznacza wzrost o 26 proc. w stosunku do listopada 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 31,9 mln zł i była 12 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada 2018 wyniosła 37,2 tys. mkw., tj. była na poziomie o 1 proc. niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2018 r. wyniósł ok. 30 mln zł, co oznacza spadek o 11 proc. w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 310 mln zł i była niższa o ok. 7 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy w listopadzie 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 32 proc. w stosunku do listopada 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 6,3 mln zł i była niższa o ok. 27 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,7 tys. mkw., która była o ok. 2 proc. niższa niż na koniec listopada 2017.
FOKUS NA TRÓJMIASTO - Inwestorzy potrzebują bezpiecznych portów
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.