Reklamy In-store wpływają na decyzje zakupowe klientów - raport z badań
IMS specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za pojęciem mediów In-store oraz w jaki sposób wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?
Dobrze dobrana muzyka ma znaczenie
Atmosferę miejsca sprzedaży wspiera również muzyka emitowana z systemów IMS, In-store radio. Aż 83% badanych osób twierdzi, że muzyka pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu sprzedaży.

Zazwyczaj stanowi ona tło podczas zakupów, jednak jest zauważana przez konsumentów. Badanie pokazało, że muzykę w centrum handlowym zapamiętało aż 81% klientów, którzy w niej przebywali.

Muzyka nie tylko poprawia atmosferę w sklepie, lecz także wpływa na czas, który w nim spędzamy. Blisko 40% badanych twierdzi, że dzięki niej przebywają w wybranym punkcie dłużej. Osoby przebywające w galerii ponad 100 minut twierdzą również, że muzyka ułatwia im zakupy i sprawia, że sama czynność kupowania, sprawia im przyjemność. - Dobrze dobrana muzyka nie tylko podniesie komfort kupowania, lecz także sprawi, że klient spędzi więcej czasu w sklepie, co automatycznie przełoży się na sprzedaż produktów. Nie zapominajmy, że odpowiednia muzyka buduje również lojalność klienta wobec marki - tłumaczy Jarosław Grzesica.

Badania przeprowadzone z inicjatywy firmy IMS - jednego z największych dostawców mediów In-store w Polsce potwierdzają, że media In-store korzystnie wpływają na komfort i decyzje zakupowe klienta. Dobrze zrealizowana kampania przyciągnie klienta do marki, zmotywuje do zakupu jej produktu, a także zwiększy odsetek klientów wchodzących do reklamowanych punktów.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.