PARTNERZY PORTALU

Rekordowe wydatki Tesco na reklamę

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 31 maj 2013 13:29

Już czwarty tydzień z rzędu Tesco zostało ujęte w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Z danych Nielsena wynika, że w okresie 20-26 maja sieć wydała na reklamę w telewizji 8,9 mln zł.

Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano ponad 115 mln zł. Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przypomnijmy, że 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.125.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!