PARTNERZY PORTALU

Remigiusz Królikowski, MMG: Mamy w portfelu kilka fenomenów

Remigiusz Królikowski, MMG: Mamy w portfelu kilka fenomenów
Należy uczciwie powiedzieć, że nasi najemcy odrobili w pandemii zadanie domowe i usprawnili swoje biznesy - tłumaczy Remigiusz Królikowski, doradcza zarządu MMG.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 paź 2021 13:19

Mniejsze formaty handlowe staramy się dobrze osadzić w lokalnej społeczności. Ich zarządcy są na wyciągnięcie ręki – każdy może się z nimi spotkać i porozmawiać. Zupełnie jak dawniej z właścicielem osiedlowego sklepu. Ten osobisty kontakt jest bezcenny. W internecie i dużych galeriach handlowych tego nie ma, bo tam każdy jest anonimowy – tłumaczy Remigiusz Królikowski, doradcza zarządu MMG.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 paź 2021 13:19
  • Obecność HalfPrice w Galerii Różanej jest impulsem do otwarcia się na zupełnie nową grupę docelową klientów - nabywców dóbr premium.
  • Remigiusz Królikowski: Doświadczenia zakupowe, jakie oferują nasze obiekty powodują, że nie obawiamy się handlu elektronicznego. Dla nas e-commerce jest impulsem do dalszego rozwoju.
  • Fakt, że oferta rozrywkowa w obiektach MMG nie jest funkcją dominującą okazał się korzystny i korespondował ze zwyczajami zakupowymi, jakie klienci wprowadzili w życie, szczególnie w okresach pomiędzy lockdownami.

Podobno klienci pokochali małe formaty handlowe. Czy wyniki waszych centrów to potwierdzają? 

Remigiusz Królikowski, Advisor to the Board Master Management Group: Podsumowaliśmy wyniki naszych obiektów w pierwszych trzech miesiącach, tuż po odmrożeniu gospodarki. Porównanie kluczowych wskaźników do 2020 r. wygląda fantastycznie, a do 2019 r. – bardzo pozytywnie. Mamy w portfelu kilka fenomenów. Jednym z nich jest Galeria Różana w Kutnie, której wskaźnik odwiedzalności rośnie nawet w porównaniu do rekordowego 2019 r. W jeszcze szybszym tempie wzrastają też obroty, co skutkuje wzmożonym zainteresowaniem najemców co do chęci kontraktowania powierzchni lub przedłużania umów najmu. Wszystko to przekłada się na fakt, że obiekt jest wynajęty niemal w stu procentach. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czy ten sukces należy przypisywać hybrydowej formie tego obiektu? 

Tak, ale nie wyłącznie. W Kutnie połączyliśmy klasyczny retail park z regularnym, galeryjnym formatem handlowym. Całość w idealnym rozmiarze, tenant miksie i lokalizacji. Kilkanaście dni temu po sąsiedzku otworzył się Leroy Merlin, co uatrakcyjniło ofertę handlową całego miejsca. W pobliżu działa też McDonald’s oraz miejski aquapark z unikatowym na ogólnopolską skalę zapleczem do uprawiania baseballa. Idealna synergia między obiektami sprawia, że klienci mieszkający w 45-minutowym zasięgu oddziaływania tego hubu handlowego odwiedzili nas w sierpniu statystycznie aż cztery razy! To fenomenalny wynik. Innym miejscem w którym z sukcesem połączyliśmy oba formaty - retail park i klasyczną galerię - jest Ciechanów. 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.120.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!