Najkrótsza odpowiedz to po prostu jakość zarządzania przez Metro Properties. O tę jakość dbają eksperci, często z 10- albo i 20 -letnim doświadczeniem. Dodatkowo zasady biznesowe, którymi żyjemy na co dzień. Wymienię tylko kilka z nich: sukces klienta, przywództwo przez osobisty przykład,  odpowiedzialność i jakość relacji ze wszystkimi partnerami w tym również koleżankami i kolegami z pracy. Te zasady wraz z wysoką etyką, stanowią DNA naszej organizacji i przekładają się na dobre i długoterminowe relacje z najemcami. Nie kierujemy się krótkoterminowymi zyskami, prowadzimy zrównoważony biznes gdzie szukamy długoterminowych rozwiązań dobrych dla wszystkich stron. Rozumiemy, że najemcy, klienci centrów, inwestorzy i  inni wynajmujący funkcjonują w ważnym ekosystemie. Jeśli zachwieje się ten ekosystem, nie będzie wygranych. Wszyscy przegramy.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL