Kołem zamachowym rozwoju LPP w przyszłości ma być zagranica. Firma ma cel, aby za dwa lata rynki zagraniczne stanowiły połowę jej sprzedaży. Obecnie to ok. 40 proc. w 15 krajach poza Polską.
Za najbardziej obiecujący rynek uważany jest Bliski Wschód. Pojedyncze sklepy są już w Kuwejcie, Katarze i Egipcie, a ostatnio otworzyła pierwszy sklep Reserved w Arabii Saudyjskiej. W styczniu wystartuje Reserved w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W ciągu sześciu lat na Bliskim Wschodzie ma działać 30 salonów Reserved, 30 Mohito i 20 Sinsay.
Plany ekspansji LPP obejmują także Niemcy. Do końca 2017 r. grupa chce tam otworzyć 30 sklepów Reserved.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze