Rok 2014 przyniósł ożywienie w branży retail

Spowolnienie gospodarcze, jakie miało miejsce w latach 2009-2013, dotkliwie odczuła branża retail. To wpłynęło na podejmowanie ostrożnych kroków biznesowych. Sieci w niepewności realizowały zachowawcze strategie, próbując przeczekać bessę i bez entuzjazmu podchodziły do rozwoju i poszerzania swoich ofert. Z analizy Forbis Group wynika, że poza paroma wyjątkami, dopiero w tym roku zaobserwować można prawdziwe ożywienie. Prognozy na przyszły rok również są optymistyczne.
Lata recesji dały się we znaki całej branży. Ogólna stagnacja na rynku wywołana kryzysem przełomu lat 2008-09 objawiała się wstrzymaniem nowych inwestycji i asekuracyjną strategią wielu sieci handlowych. Dziś już wiadomo, że to odważne decyzje i ryzyko opłaciło się bardziej. Marki prowadzące dynamiczną ekspansję w czasie recesji, dziś zbierają żniwo.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0