Tylko w minionym roku, należąca do EPP i Echo Investment, Galeria Młociny podpisała umowy z ponad 20 konceptami modowymi, gastronomicznymi i usługowymi, które zajęły łącznie 6000 mkw.
- Zaaranżowano również na nowo Halę Hutnik, wzbogacając i rozwijając w ten sposób społeczno-rozrywkową ofertę warszawskiego centrum.
- Z myślą o stałym angażowaniu klientów Galerii Młociny wdrożono aplikację lojalnościową, dostarczając jej użytkownikom możliwość korzystania z wielu ofert specjalnych oraz zdobywania atrakcyjnych nagród.
- Początek 2023 roku przyniósł kolejne zmiany.
- Odwiedzający mogą korzystać z propozycji Sinsay i Green Caffé Nero, do których niedługo dołączy GUDI Home, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów off-price.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze