PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


ROS Retail Outlet Shopping a rozwój polskiego rynku outletów

ROS Retail Outlet Shopping a rozwój polskiego rynku outletów
Centrum Designer Outlet, fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 15:15

Rynek outletowy w Polsce rozwija się już od blisko dwudziestu lat. Przez ten czas ulegał dynamicznym zmianom podobnie jak cała branża retail, ale w 2020 roku stanął przed wieloma niewiadomymi: konsekwentna redukcja niedziel handlowych, pandemia i czasowy lockdown. Pomimo wspólnych problemów branży, outlety wychodzą obronną ręką z tych trudności. W przypadku centrów ROS Retail Outlet Shopping w Polsce, tj. Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk oraz Designer Outlet Sosnowiec, silna pozycja obiektów wynika z przemyślanej, długoletniej strategii biznesowej, realizowanej zarówno w zagranicznych centrach, jak i na polskim rynku, który na tle całej Europy dynamicznie się rozwija i znaczy coraz więcej.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 15:15

Unikalny tenant mix to jeden z kluczowych aspektów strategii ROS Retail Outlet Shopping

Wyróżnikiem polskich obiektów z portfolio ROS Retail Outlet Shopping jest przemyślany i unikalny na rodzimym rynku outletowym dobór najemców.

  • W obiektach można znaleźć salony najbardziej rozpoznawalnych, międzynarodowych marek mass marketowych. Dla wielu klientów to magnes i gwarancja, że znajdą coś dla siebie w przedziale rabatowym od 30 do 70%. W salonach outletowych poszukują okazji cenowych.

  • Centra Designer Outlet także przyciągają ofertą marek premium. Ich dostępność w regularnych centrach w Polsce wciąż jest ograniczona, a jednocześnie klienci, coraz bardziej zainteresowani tym segmentem, poszukują konkurencyjnych, korzystnych dla siebie ofert. Chcą kupować ubrania najlepszej jakości, ale w dobrej cenie. Duża dostępność marek premium w centrum outletowym sprawia, że dla klientów staje się ono destynacją zakupową – miejscem, do którego udają się na planowane zakupy, do którego są w stanie dojechać z całej Polski. W tym wymiarze centra
    z portfolio ROS Retail Outlet Shopping w Polsce postawiły na innowacyjne podejście, podobnie jak w tradycyjnych centrach handlowych stosując strefy dedykowane ofercie premium. Na przykład w Designer Outlet Warszawa swoje jedyne salony outletowe w Polsce mają marki z „wyższej półki” m.in.: Armani, Boss, Furla, Manila Grace, Michael Kors, Pinko, Polo Ralph Lauren i inne.

  • W skali Europy ROS Retail Outlet Shopping nawiązał już współpracę z siecią aż 500 marek partnerskich.



    Katarzyna Ciemińska, Dyrektor centrum Designer Outlet Warszawa:

    „Zależy nam, wzorem miasteczek outletowych z Europy Zachodniej, na zainteresowaniu jeszcze większej liczby marek premium. Nasze centra już mogą pochwalić się największym odsetkiem najemców z tego segmentu wśród outletów operujących w Polsce. Mamy też salony marek, które swój jedyny sklep ulokowały właśnie w Designer Outlet. Obecnie, mimo trudnych warunków biznesowych powodowanych przez Covid, trwają zaawansowane rozmowy o współpracy z naszymi obecnymi oraz przyszłymi partnerami biznesowymi.”


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!