PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


ROS Retail Outlet Shopping a rozwój polskiego rynku outletów

ROS Retail Outlet Shopping a rozwój polskiego rynku outletów
Centrum Designer Outlet, fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 15:15

Rynek outletowy w Polsce rozwija się już od blisko dwudziestu lat. Przez ten czas ulegał dynamicznym zmianom podobnie jak cała branża retail, ale w 2020 roku stanął przed wieloma niewiadomymi: konsekwentna redukcja niedziel handlowych, pandemia i czasowy lockdown. Pomimo wspólnych problemów branży, outlety wychodzą obronną ręką z tych trudności. W przypadku centrów ROS Retail Outlet Shopping w Polsce, tj. Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk oraz Designer Outlet Sosnowiec, silna pozycja obiektów wynika z przemyślanej, długoletniej strategii biznesowej, realizowanej zarówno w zagranicznych centrach, jak i na polskim rynku, który na tle całej Europy dynamicznie się rozwija i znaczy coraz więcej.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 15:15

Jednym z najważniejszych wyzwań, z którymi mierzy się cała branża retail, to coraz większa popularność sklepów e-commerce. Ten trend dodatkowo umocniła pandemia koronawirusa, jednak podsumowanie wyników osiągniętych w pierwszych miesiącach po ponownym otwarciu centrów pokazuje, że outlety, w przeciwieństwie do regularnych, bardzo szybko równają do prognozowanych wyników. Bez wątpienia, duże znaczenie ma w tym przypadku właśnie obecność marek premium. Chociaż są one dostępne dla polskiego klienta m.in. w internetowych sklepach multibrandowych, ich salony stacjonarne w centrach Designer Outlet to dla konsumentów z jednej strony gwarancja zawsze korzystnej, niższej ceny w przedziale rabatowym 30-70%, z drugiej – doświadczenie zakupowe, w tym te związane z polowaniem na okazje i możliwość przymierzenia, zobaczenia rzeczy przed zakupem.

Coraz wyższa jakość i większa dostępność usług w centrach outletowych

Po niemal 20 latach funkcjonowania centrów outletowych w Polsce klienci przyzwyczaili się do tego formatu. Znają różnice między ofertą salonów w regularnych galeriach, ale wiedzą też, z jakimi korzyściami wiążą się zakupy w outlecie. Zawsze zredukowane ceny, niższe nawet o 70%, obecność marek niedostępnych nigdzie indziej, duży wybór oferty z różnych segmentów – to wszystko sprawia, że centra Designer Outlet nie są postrzegane przez klientów jako miejsca do spędzania czasu, ale
jako miejsca stricte zakupowe. Klienci w centrach outletowych, skupiają się na zrobieniu satysfakcjonujących zakupów. Wizyty często planowane są z wyprzedzeniem, a nie przypadkowo. Jednorazowy, średni koszyk zakupowy w outlecie wynosi około 390 zł (dane raportu sprzed wybuchu pandemii „Centra pozytywnych emocji. Rynek outletów w Polsce w oczach klientów” IQS). Rosnącej świadomości klientów na temat funkcjonowania oraz oferty outletów towarzyszą zmieniające się oczekiwania dotyczące usług i atrakcji dostępnych w centrach. W tym wymiarze ROS Retail Outlet Shopping stawia w swojej strategii na niestandardowe rozwiązania szyte na miarę.

Dariusz Obołończyk, Dyrektor Designer Outlet Sosnowiec:
„Dzięki proaktywnemu zarządzaniu zakupy w naszych centrach to nie tylko niższe ceny. W coraz większym stopniu staramy się dostarczać oczekiwanego przez klientów „consumer experience”. Goście naszych centrów handlowych mają okazję uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach projektowanych w odpowiedzi na ich potrzeby. Na przykład znane Szalone Weekendy w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu.”


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!