PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


ROS Retail Outlet Shopping a rozwój polskiego rynku outletów

ROS Retail Outlet Shopping a rozwój polskiego rynku outletów
Centrum Designer Outlet, fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 15:15

Rynek outletowy w Polsce rozwija się już od blisko dwudziestu lat. Przez ten czas ulegał dynamicznym zmianom podobnie jak cała branża retail, ale w 2020 roku stanął przed wieloma niewiadomymi: konsekwentna redukcja niedziel handlowych, pandemia i czasowy lockdown. Pomimo wspólnych problemów branży, outlety wychodzą obronną ręką z tych trudności. W przypadku centrów ROS Retail Outlet Shopping w Polsce, tj. Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk oraz Designer Outlet Sosnowiec, silna pozycja obiektów wynika z przemyślanej, długoletniej strategii biznesowej, realizowanej zarówno w zagranicznych centrach, jak i na polskim rynku, który na tle całej Europy dynamicznie się rozwija i znaczy coraz więcej.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 wrz 2020 15:15

We wszystkich centrach w Polsce mają miejsce cykliczne już wydarzenia, podczas których specjalne, dodatkowe rabaty łączone są z szeregiem innych atrakcji dla klientów. Kreatywne akcje, połączone np. z działaniami z zakresu CSR, okazja do spotkania najbardziej znanych polskich projektantów czy customizacji odzieży zgodnie z najnowszymi trendami – to działania, które zdecydowanie wyróżniają centra ROS Retail Outlet Shopping na tle rynku.

Oprócz tego w centrach efektywnie funkcjonuje szereg udogodnień: punkty informacyjne, karty podarunkowe, program lojalnościowy VIP Club, wygodny, darmowy parking i usługa tax free.
W przypadku Designer Outlet Warszawa ważnym dla zagranicznych klientów aspektem oferty jest możliwość zwrotu podatku VAT na miejscu, w centrum. ROS Retail Outlet Shopping stawia również na wygodę klientów i atrakcyjność oferty gastronomicznej.

Katarzyna Ciemińska:
„Cele rozwoju obiektów obejmują modernizację zaplecza gastronomicznego, a także zwiększenie powierzchni handlowej. Wszystko to ma na celu uatrakcyjnienie oferty naszych centrów.”

 

Perspektywy rozwoju dla polskiego rynku

Branża nieruchomości handlowych w Polsce rozwija się, chociaż wiosną 2020 stanęła przed nieznanym dotąd wyzwaniem jakim jest pandemia COVID-19. Jednak według ROS Retail Outlet Shopping, rynek detaliczny w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków w Europie. Format outletowy świetnie się przyjął nad Wisłą i wciąż ma ogromne szanse na rozwój.

Jak zauważają przedstawiciele ROS, Polska była również jednym z pierwszych krajów w Europie,
gdzie w ostatnich latach dobrze przyjęła się koncepcja centrów wyprzedażowych dzięki rozwojowi gospodarczemu, a branża nieruchomości handlowych w tym kraju nadal rośnie w siłę. Wiele międzynarodowych marek modowych i lifestylowych chciałoby zrestrukturyzować swoją politykę dystrybucyjną w Polsce, inne planują tu swój debiut. Bez wątpienia Polska jest coraz bardziej atrakcyjnym i ważnym rynkiem retail w skali europejskiej, w wyniku rosnącego PKB.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!