Rosną obroty i footfall w Focus Mall Piotrków Trybunalski


W pierwszym półroczu 2018 roku, centrum handlowe Focus Mall odnotowało wzrost obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich spowodowanych zakazem handlu w wybrane niedziele. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy, galerię odwiedziło ponad 2 mln. 241 tys. osób. To blisko 20 tys. klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
W tym okresie, najemcy centrum zanotowali wzrost sprzedaży nawet o 60 proc. Najwyższe wzrosty obrotów osiągnęły sieci z branży wyposażenia wnętrz i usług. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, rekomercjalizacji, skutecznych działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania.
Właściciel obiektu, NEPI Rockcastle poszerza jego propozycję handlową. W pierwszym kwartale tego roku do grona najemców dołączył popularny sklep z segmentu mody damskiej, marka Sinsay. W efekcie transakcji Focus Mall jest jednym z nielicznych obiektów handlowych w województwie łódzkim, które oferuje kompletne portfolio marek z grupy LPP. Należy nadmienić, że cześć usługową centrum dopełnił salon kosmetyczny Etereo, a także NeoNail i Lotto. Dodatkowo, stale wzbogacana oferta, wygodna lokalizacja oraz komplementarność produktów i usług przyciąga do centrum coraz więcej klientów, dla których Focus Mall jest liderem handlu w regionie.
- Dokładamy starań, by oferta galerii oraz działania marketingowe dopasowane były do potrzeb klientów w różnym wieku. Wyniki osiągane przez naszych najemców pokazują, że Focus Mall jest najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym w regionie, w którym nie tylko można dokonać kompleksowych zakupów, ale też spędzić czas w towarzystwie rodziny czy znajomych, a to chyba najważniejsze biorąc pod uwagę zmieniające się trendy na rynku – komentuje Ewa Sadzińska, dyrektor CH Focus Mall Piotrków Trybunalski – Apsys Polska.
- Minione półrocze to dla nas czas intensywnej i efektywnej pracy, która pozytywnie wpływa na uzyskiwane wyniki, jak i wizerunek Focus Mall. Dla funkcjonowania obiektu zasadnicze znaczenie miało przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie efektywnych działań marketingowych. W pierwszych 6-ciu miesiącach roku, aż cztery sieci zdecydowały się zmodernizować swoje salony, oferując tym samym jeszcze większy asortyment. Swoje lokale przeniosły lub powiększyły marki: Cropp, Cukiernia Sowa, Toxic Jeans oraz 4F – komentuje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle.
Największą inwestycją w pierwszym półroczu tego roku jest trwająca od kwietnia modernizacja strefy gastronomicznej. W efekcie zmian odwiedzający zyskają bardziej nowoczesną i estetyczną przestrzeń aranżowaną na styl skandynawski. Na blisko 450 mkw. powierzchni pojawią się dodatkowe siedziska i stoły. Goście będą mieli również możliwość ładowania urządzeń mobilnych. Co ważne, przebudowa prowadzona jest w godzinach zamknięcia galerii, dzięki czemu, realizacja nie ma wpływu na komfort odwiedzających i funkcjonowanie obiektu.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.