PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Rosną obroty i odwiedzalność. Galeria Katowicka na fali

Rosną obroty i odwiedzalność. Galeria Katowicka na fali
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 maj 2018 08:41

Pierwszy kwartał 2018 roku to dla Galerii Katowickiej kontynuacja wzrostów sprzedaży. Przy odwiedzalności utrzymującej się na poziomie około 1,3 mln odwiedzin miesięcznie obroty najemców rosną średnio o ok. 8 proc. miesięcznie w porównaniu z adekwatnym okresem poprzedniego roku. Rekordowym miesiącem był styczeń 2018, gdzie progres wyniósł aż 13 proc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 maj 2018 08:41

- Liczba klientów Galerii Katowickiej utrzymuje się na wysokim poziomie, a wartość sprzedaży nadal rośnie – to stabilny trend, wyraźnie odczuwalny pomimo wprowadzenia tzw. niehandlowych niedziel. Widać, że Galeria Katowicka zajmuje ważne miejsce w tkance miejskiej, inspiruje otoczenie, zyskując tym samym lojalnych klientów, którzy chętnie nas odwiedzają i równie chętnie robią tu zakupy – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Nowości w ofercie i przedłużenia umów

W pierwszym kwartale 2018 roku, na powierzchni ok. 485 mkw., pojawił się bardzo oczekiwany przez klientów najemca – sieć Empik, który – obok swojej standardowej oferty – inicjuje także wydarzenia kulturalne, będące dodatkowym atutem tego miejsca, a to z kolei, doskonale wpisuje się w strategię działań Galerii Katowickiej.

Ponadto, w ciągu minionych trzech miesięcy, kilkunastu najemców zdecydowało oprzedłużeniu umów najmu. Są to: drogerie Hebe oraz Superpharm, salony obuwniczy Deichmann, Foot Locker i Venezia, najemcy Etam, Unisono, a także Ochnik i sieci Smyk. Umowy przedłużyły również: Tescoma, Vision Express, pojawiło się też nowe stoisko Banku Millenium.

Nie tylko portfolio marek

Atutem Galerii Katowickiej, obok dobrze skonstruowanego tenant-mix, jest również wyważona polityka marketingowa, łącząca organizowane akcje z pozytywnym zaskakiwaniem klientów, nawet przy okazji – wydawałoby się – standardowych wydarzeń, obecnych praktycznie w każdym centrum handlowym. Dobrym przykładem może tu być Dzień Babci i Dziadka (akcja „Podaruj Dziadkom Przeżycia Życia”) czy Walentynki z romantyczną kolacją serwowaną w specjalnie zaaranżowanej strefie Galerii.

Obiekt realizuje również niestandardowe projekty, takie jak Akademia Biznesu, będąca nowym rozdziałem innowacyjnego, wielokrotnie nagradzanego przedsięwzięcia CSR Galerii Katowickiej, Projektu Wyższy Poziom. Akademia to szkolenia i warsztaty ze znanymi prowadzącymi (np. Ireną Kamińską – Radomską czy Marcinem Prokopem), nauka chińskiego i angielskiego w biznesie, konwersacje z native speakerem czy spotkania branżowe z ekspertami z różnych profesji. Z kolei propozycją dla najmłodszych jest Językowe Pendolino, kursy języka włoskiego. Inauguracja nowej odsłony Projektu Wyższy Poziom nastąpiła 19 lutego, a zajęcia będą trwały do końca roku.

- Pokazujemy, że Galeria Katowicka kreuje przestrzeń miejską oraz skutecznie integruje i pobudza do rozwoju różne środowiska, odpowiadając tym samym na pozazakupowe oczekiwania klientów. Wspieramy ich również w poszerzaniu umiejętności i wzmacnianiu wybranych kompetencji. Pokazujemy najnowsze trendy w biznesie, w rozwoju firm, ich promocji i działalności. Dostarczamy lokalnej społeczności tego, co wartościowe i ważne – mówi Joanna Bagińska.

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!