Rośnie aktywność globalnych sieci handlowych. Francja najpopularniejszym rynkiem

Paryż, w którym w zeszłym roku pojawiło się 50 nowych marek, jest najmodniejszym na świecie miastem najchętniej wybieranym przez sieci handlowe, natomiast Francja jest najpopularniejszym państwem wśród nowych uczestników rynku - wynika z najnowszego wydania How Global is the Business of Retail? (Jak globalne są sieci handlowe?) przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą CBRE.
Raport z 2014 roku, analizujący ruch na rynku detalicznym w 2013 roku, pokazał, że całkowita aktywność globalnych sieci handlowych na poziomie państw wzrosła o 1,7 proc. Ponad połowa z nich (51 proc.) jest w tej chwili obecna na wszystkich trzech głównych rynkach światowych: w Amerykach, w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (region EMEA) oraz w regionie Azji i Pacyfiku - niewielki wzrost w stosunku do roku poprzedniego.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.