PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Rośnie liczba klientów bielskiego Gemini Parku

Rośnie liczba klientów bielskiego Gemini Parku
Gemini Park Bielsko Biała fot. Gemini Park Bielsko Biała mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 maj 2018 09:38

Gemini Park Bielsko Biała zanotowało najlepszy pierwszy kwartał w 9-letniej historii galerii. Na sporym plusie są także obroty. Pierwszy kwartał 2018 roku w porównaniu do takiego samego okresu w 2017 galeria zamknęła z frekwencją blisko 6 proc. powyżej indeksu krajowego notowanego przez ShopperTrak. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 maj 2018 09:38

W styczniu liczba klientów galerii wzrosła o 3,9 proc. w porównaniu do tego samego miesiąca przed rokiem. W tym samym czasie na rynku panowała tendencja spadkowa na poziomie -2,7 proc. – podaje ShopperTrak. Zwyżkowy trend galeria utrzymała także w lutym oraz marcu i to pomimo ogólnych spadków na rynku, które w marcu sięgnęły poziomu aż -5,1 proc. w porównaniu do marca 2017.

 Mocny pierwszy kwartał 2018 roku to już kolejny tak dobry wynik centrum handlowego, po rekordowym 2017 roku, zamkniętym z liczbą 5,2 mln klientów.

- Wbrew panującemu na rynku trendowi, Gemini Park wciąż notuje rosnącą liczbę klientów. Przybywa nam zarówno nowych klientów, którzy dopiero, co poznają galerię, jednocześnie rośnie także liczba osób, która wybiera nas na swoje regularne, codzienne zakupy. Dla rodzin, nie tylko z Bielska-Białej, ale i z całego Podbeskidzia stajemy się także coraz częściej galerią pierwszego wyboru. Pierwszy kwartał 2018 roku tylko umacnia ten trend – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Oferta i otoczenie wpływają

Skąd takie zainteresowanie? – Od czasu rozbudowy w 2014 roku udoskonalamy naszą ofertę, dopasowując ją do oczekiwań, jakie ma tutejszy rynek. Zapraszamy do współpracy marki polskie i zagraniczne, jakie chętnie nasi klienci widzieliby w Bielsku-Białej, w swoim sąsiedztwie. Jednocześnie rozwijamy ofertę tak, aby była ona zróżnicowana, kompaktowa i przyjazna całym rodzinom, a przez to nikogo nie wykluczała. Efekt, jaki już osiągnęliśmy udaną komercjalizacją procentuje większym zainteresowaniem obiektem – mówi Brączek.

Kierunek rozwoju oferty najlepiej pokazuje ostatnie pół roku. Tylko od września 2017 do marca 2018 w galerii pojawiło się 7 nowych najemców, w tym sklepy m.in. Deichmann, Tescoma, Verona, Good Label, Home&Deco. Aż 14 najemców tym czasie zdecydowało się przedłużyć umowy, a część (np. Pepco, Big Star) rozwinęło swoje inwestycje powiększając lokal. W efekcie galeria jest obecnie w 99 proc. wynajęta.

Obroty na plus

Rosnąca liczba klientów znajduje także odzwierciedlenie w wynikach finansowych. Sam tylko styczeń przyniósł galerii ponad 13 proc. wzrost obrotów w porównaniu do tego samego miesiąca w 2017 roku. Podobnie zresztą było w marcu, który zamknął się ponad 14 proc. na plusie. Także luty, czyli najkrótszy miesiąc handlowy w roku, przyniósł ponad 7 proc. wzrost obrotów. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!