Rośnie odwiedzalność Bonarka City Center
W pierwszych trzech miesiącach 2014 roku Bonarka City Center zanotowała blisko 9 proc. wzrostu odwiedzalności w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
W pierwszym kwartale 2014 roku Bonarka City Center co miesiąc notowała wzrosty odwiedzalności: o 9% w styczniu, 7% w lutym i 9% w marcu.
Każdego miesiąca Bonarkę odwiedza około ponad 1 000 000 miliona klientów. Miesięczne wyniki, coraz częściej zamykają się na poziomie bliskim 1,1 miliona odwiedzających.
- W dojrzałym rynkowo centrum handlowym utrzymywanie rosnącego zainteresowania klientów jest wyzwaniem o wiele trudniejszym niż w nowych obiektach. - komentuje Natalia Pradelska, country leasing director, TriGranit Management.
Bonarka City Center prowadzi intensywne działania rekomercjalizacyjne, które w dużej mierze odpowiadają za zwiększanie popularności centrum wśród klientów. W 2013 roku Bonarka pozyskała kilka nowych marek, a kolejna fala otwarć zaplanowana jest na wiosnę/lato 2014 roku.
Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy" o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.