Rośnie sprzedaż w sklepach Top Secret


Oferta segmentu modowego jest dobrze przyjmowana przez klientów, a obroty w sklepach porównywalnych oraz wypracowywana marża jest w trendzie wzrostowym. Z kolei w segmencie dyskontowym TXM w minionym miesiącu obroty zwiększyły się głównie dzięki skutecznej akcji wyprzedażowej. W efekcie obroty Grupy Redan w lipcu br. wyniosły 50 mln zł i były o 6 proc. wyższe niż przed rokiem.
W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w lipcu br. sięgnęła 18 mln zł i była o 4 proc. niższa względem ubiegłego roku. Jednak zmniejszeniu o 9 proc. w ujęciu r./r. do 38,2 tys. mkw. uległa jednocześnie powierzchnia handlowa, głównie sieci sprzedaży marki Troll, której dystrybucja jest przenoszona do kanału on-line.
- Oferta marki Top Secret jest bardzo dobrze przyjmowana przez klientów, co przekłada się na wzrosty sprzedaży w sklepach porównywalnych. Jest to kolejny miesiąc z rzędu, w którym notujemy zwiększenie sprzedaży oraz generowanej marży handlowe - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.