Rozbudowa przyniosła efekty. Galeria Pomorska przyciąga nowe marki


Dzięki rozbudowie odwiedzalność Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy wzrosła o blisko 20 proc., zmianom ulegają zachowania zakupowe klientów, a grono najemców wciąż powiększa się o nowe marki.
Od września 2015, czyli momentu zakończenia rozbudowy, Galeria Pomorska odnotowała prawie 20 proc. wzrost footfall w porównaniu do adekwatnych miesięcy 2013 roku, czyli okresu tuż przed rozpoczęciem prac budowlanych. Galeria, która dzięki rozbudowie zyskała 10 000 mkw. nowej przestrzeni najmu i powiększyła swoje portfolio o 40 sklepów i punktów usługowych, przyciąga także nowych klientów Rośnie również wartość przeciętnego koszyka zakupowego i częstotliwość odwiedzin. Inwestorem obiektu jest Resolution Property.
W Galerii Pomorskiej nadal trwa proces rekomercjalizacji, w ramach którego sfinalizowane zostały kolejne umowy najmu. Niedawno grono najemców centrum poszerzyło się o 65-metrowy salon jubilerski marki Yes, natomiast niebawem dołączy do niego marka modowa Kubenz, która zajmie powierzchnię ponad 150 mkw.
Galeria Pomorska nie tylko przyciąga nowe marki, ale także zatrzymuje dotychczasowe. Umowy z Galerią przedłużyła niedawno restauracja North Fish (blisko 60 mkw.). Kilka dni temu oferta Galerii wzmocniła się także o nowo otwarty salony Deichmann (450 mkw.) i otwarty w nowej lokalizacji, powiększony salon Big Star.
Za komercjalizację obiektu odpowiadają firmy Balmain Asset Management i JLL.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.