W 2018 r. przychody spółki CDRL wyniosły 251,3 mln zł wobec 229,3 mln zł rok wcześniej, a zatem wzrosły o blisko 10 proc. Jednocześnie wartość sprzedanych towarów wzrosła o niespełna 4 proc. co przełożyło się na zwiększenie marży na sprzedaży o 2,5 p.p. do rekordowego poziomu 56 proc. Zysk netto ukształtował się na poziomie 23,4 mln zł i był wyższy od ubiegłorocznego o ponad 80 proc.
- Osiągnięte wyniki finansowe są efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju naszej spółki. Pracujemy nad umocnieniem marki Coccodrillo zarówno poprzez zwiększenie sprzedaży w sklepach stacjonarnych jak i online. W dalszym ciągu optymalizujemy krajową sieć punktów handlowych, a rozwijamy zagraniczną – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL