Przyjazna, przestronna sala sprzedażowa, klarowny podział i oznaczenia przestrzeni czy ekrany reklamowe to tylko niektóre elementy, które znajdują się w zmodernizowanych salonach Euro RTV AGD.

Nowe oznaczenia są spójne z tymi w sklepie internetowym. Salon w Atrium Targówek ma dodatkowe przestrzenie prezentujące najnowsze rozwiązania technologiczne. Można w nim na żywo sprawdzić, jak komunikują się ze sobą produkty smart i jak wykorzystać… lodówkę do sterowania odkurzaczem, pralką lub telewizorem.

– Jeśli ktoś szuka kompleksowego wyposażenia domu może w naszym salonie sprawdzić, jak współpracują inteligentne produkty i jakie funkcjonalności dodatkowe można dzięki temu zyskać. Takie unikalne ekspozycje mamy w 14 naszych salonach w Polsce – mówi Piotr Kosarzycki, kierownik ds. marketingu w sklepach, RTV Euro AGD.

RTV Euro AGD dysponuje obecnie siecią 278 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, a także sklepem internetowym euro.com.pl. Oferuje również sprzedaż przez telefon.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl