PARTNERZY PORTALU


Ruch przekształci model biznesowy w mini centrum usług

Ruch przekształci model biznesowy w mini centrum usług
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 30 kwi 2014 11:25

Rynek sprzedaży prasy w tradycyjnej formie kurczy się. Dlatego sieci sprzedaży takie, jak Ruch, muszą przekształcić swój model biznesowy, żeby dostosować się do tego trendu. Ruch staje się więc mini centrum usług, które w dużej mierze wykorzystuje dostępne nowe technologie oraz zmieniające się zapotrzebowanie swoich klientów - mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruch SA.

Dzięki gęstej sieci naszych punktów możemy z dotrzeć z nowoczesnymi usługami do klientów w całej Polsce. Dlatego w dalszym ciągu będziemy intensywnie rozwijać usługi finansowe i pocztowe oraz LOTTO, uruchamiając kolejne punkty w naszej sieci. Będziemy także dbali o rozwój oferty bistro pod marką Ruch Cafe dostępną w naszych punktach - dodaje Dariusz Stolarczyk.

Jednak kluczowym projektem sieci jest Paczka w Ruch-u, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem od samego początku. Wynika to z dużej liczby punktów odbioru, których mamy ponad 2,5 tys. (z możliwością ich rozszerzenia do 6 tyś. punktów), prostej procedury nadawania i odbierania przesyłek, możliwości płatności przy odbiorze, możliwości złożenia zamówienia w kiosku RUCH'u, sprawnego i niezawodnego procesu logistycznego, a także atrakcyjnej ceny za usługę. Pierwsze wyniki są bardzo zadowalające i zamierzamy dalej rozwijać tę usługę, dodając stopniowo nowe funkcjonalności - deklaruje wiceprezes Ruch SA.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!