PARTNERZY PORTALU


Ruchy w portfelu LPP: Sinsay idzie jak burza, a Mohito cierpi

Ruchy w portfelu LPP: Sinsay idzie jak burza, a Mohito cierpi
Fot. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 gru 2020 17:18

Liderem sprzedaży w grupie LPP jest Sinsay, który najszybciej się rozwija, natomiast rekordzistą spadków - Mohito. – Ten drugi brand oferuje odzież formalną, dlatego cierpi najbardziej, bo dzisiaj większość klientów pracuje w trybie home office – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz. W przyszłym roku grupa postawi na rozwój marek tańszych. - To nie będą już wielkie centra handlowe w dużych miastach. Raczej retail parki w mniejszych ośrodkach, często też salony przy ulicach - zapowiada wiceprezes LPP.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 gru 2020 17:18

Na koniec trzeciego kwartału LPP miała 1802 sklepy w 25 krajach. Ich powierzchnia handlowa wzrosła o 13,2 proc. – Jednak z powodu pandemii i lockdownów sprzedaż w sklepach porównywalnych za całe dziewięć miesięcy była niższa o jedną trzecią w stosunku do wyników sprzed roku – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

E-commerce rośnie spółce szybko i dobrze – po dziewięciu miesiącach ponad 110 proc. wzrostu. – Jednak sieć sprzedaży w sklepach stacjonarnych jest tak duża, że online jeszcze dzisiaj nie jest w stanie wypełnić wyrwy spowodowanej przez zamknięcia salonów z powodu pandemii. Dlatego sprzedaż całościowa grupy jest niższa o 11 proc. – wyjaśnia Przemysław Lutkiewicz.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (6)

  • Qwertyk 2020-12-22 10:03:00
    To kiedy Sinsay otwiera się na Chmielnej 25 w Warszawie po dawnym tymczasowym sklepie Smyk? Tam jest ok 1600m2. Także sklep nie będzie zamykany z powodu z epidemii jeśli ogólna powierzchnia handlowa budynku jest mniejsza niż 2.000m2. Czyżby renesans kamienic na ulicach handlowych? Oby!
  • basia 2020-12-22 12:45:38
    Sinsay to strzał w dziesiątkę, trafia do dużej liczby klientek. A Mohito da sobie radę, ja uwielbiam styl ubrań w tym salonie.
  • Ewa 2020-12-22 14:35:10
    Dziwie się bo Mohito to jedna z moich ulubionych marek.
  • Masio 2020-12-23 16:06:01
    Sinsay ma fenomenalną cenę do jakości, plus trafia do klientek w bardzo różnym wieku, nie dziwie się, że ta marka się tak rozwija.
  • irys 2020-12-24 12:07:07
    Dzięki temu że mają tak dużo marek, gorszy moment jednej moga nadrobić inne. To siła LPP.
  • Wilczka 2020-12-27 15:31:02
    Lubię tak samo obie marki.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!