Na sklepy stacjonarne LPP zamierza wydać w 2019 r. 670 mln zł. W ciągu najbliższych czterech lat grupa chce zainwestować w nowe salony ponad 2 mld zł.

- W starszych markach prowadzimy restrukturyzację. W Polsce niektóre sklepy likwidujemy, zamykamy nierentowne lokale, którym kończą się umowy najmu i otwieramy większe salony. Wierzymy, że trzeba inwestować w sklepy stacjonarne – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz.

W 2018 r. jedynie Mohito odnotowało dwa procenty przyrostu, marka zakończyła rok z 296 sklepami. Sieć pozostałych brandów zmniejszyła się. Marce Reserved ubyło cztery procent rok do roku, zostało 464 lokale. W Cropp wskaźniki pokazały – spadek o 8 proc., pozostały 373 salony, natomiast House pokazał jednoprocentowe obniżenie i wkroczył w 2019 r. ze stanem 332 punktów sprzedaży.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL