PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Rusza ośrodek badań i innowacji dla sektora centrów i sieci handlowych

Rusza ośrodek badań i innowacji dla sektora centrów i sieci handlowych
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 sty 2020 08:46

Retail Institute to ośrodek badań i innowacji dla sektora centrów i sieci handlowych. Organizacja stworzyła centrum transferu wiedzy i innowacji NextGenLab, w ramach którego eksperci poszukują nowego spojrzenia na retail i stojące przed branżą wyzwania. Dzięki włączeniu w prace przedstawicieli centrów i sieci handlowych, jednostek akademickich, NGOs i młodych firm technologicznych, działalność centrum zaowocuje adaptacją nowoczesnych rozwiązań i technologii przez retail oraz wzrostu innowacyjności firm.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 sty 2020 08:46

W 2020 roku prace centrum NextGenLab będą koncentrować się na realizacji pionierskiego programu Challenger 2.0, który nastawiony jest na pobudzenie kreatywności, przełamywanie schematów, dostrzeżenie przez sektor handlowy nowych szans i możliwości. W trakcie 10 dniowych warsztatów design thinking, na które zaproszone są centra i sieci handlowe, a także osoby między 22 a 30 rokiem życia, studentów, absolwentów szkół wyższych, młodych pracowników naukowych, NGOs oraz start-upy, powstanie unikatowy bank innowacji i pomysłów będących odpowiedzą na wyzwania i trudności retailu. Dzięki wsparciu mentorów i ekspertów z Retail Institute najlepsze idee zostaną wdrożone w firmach biorących udział w programie. Włączenie w cały proces funduszu VC zagwarantuje najlepszym szansę na pozyskanie finansowania rozwoju. Program trwa 12 miesięcy. 

Prace w centrum NextGenLab będą prowadzone w 2020 roku między innymi w obszarach:  

Zrównoważonego rozwoju
Energetyki opartej o odnawialne źródła / zero waste/ circular economy
Personalizacji / Indywidualizacji usług przez obiekty i firmy handlowe 
Customer Experience 
Non-shopping Space

Działalność ma wymiar informacyjny, edukacyjny, ale i operacyjny / wykonawczy. Wszystkie rozwijane w centrum transferu wiedzy i innowacji rozwiązania muszą spełniać wysokie standardy jakościowe, a ich skuteczność zostanie potwierdzona testami i pilotażami. Start-upy, które ukończą z wyróżnieniem program Challenger 2.0 otrzymają od RI certyfikat jakości i wsparcie w promocji i komercjalizacji rozwiązań. 

Challenger 2.0 to również społeczność studentów, absolwentów i młodych pracowników akademickich wiążących ścieżkę rozwoju i kariery z innowacjami w retailu. Uczestnicy programu otrzymają wiedzę o branży handlowej, nowoczesne narzędzia tworzenia innowacji, pełne wsparcie ekspertów, mentorów, a także porady prawne i biznesowe. Nagrodą dla najlepszych będzie możliwość podpisania Umów współpracy z zainteresowanymi centrami i sieciami handlowymi, a tym samym czerpanie z tego tytułu korzyści. Nawiązane w trakcie programu relacje otworzą drzwi do procesów rekrutacyjnych. 

Dla kogo? 

Centra i sieci handlowe 
Zapraszamy firmy widzące potencjał w innowacjach i nowych technologiach, chcące tworzyć miejsca, usługi i rozwiązania będące odpowiedzią na aspiracje i potrzeby nowych generacji klientów. Udział płatny. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!