Najważniejsze zmiany obejmują: utworzenie specjalnych stref świeżych produktów, stworzenie oferty 140 organicznych, bezglutenowych i bezcukrowych produktów, szerszy asortyment mięs, ryb i mrożonek, modernizację stref piekarniczych (m.in. podświetlane półki, łatwiejszy dostęp do produktów lokalnych dostawców) oraz lepszą ekspozycją produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia.

- Te niezwykle ważne zmiany w naszych sklepach odpowiadają na potrzeby i oczekiwania dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują produktów świeżych i smacznych, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać za dużo czasu na zakupy - komentuje Mariola Skolimowska, PR Manager sieci.

Przypomnijmy, że 2 lutego po gruntownym remoncie został oddany do użytku pierwszy sklep Netto, który powstał w Polsce 22 lata temu. Placówka znajduje się w domu handlowym Domus w szczecińskiej dzielnicy Dąbie. Sklep został powiększony o ponad 100 metrów kwadratowych, a dokładniej powierzchnię sąsiadującego z nim banku.

- Netto zaskoczyło powiększoną, doświetloną, lepiej oznakowaną i uporządkowaną salą sprzedaży. Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege, zioła. Przy wejściu do sali sprzedaży umieszczono Półkę Zdrowia z unikalną ofertą ok. 140 produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a wewnątrz sklepu przybyło lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym oraz różnego rodzaju mrożonkami - opisywała sieć.

Modernizacją zostaną objęte sklepy, które wyróżniają się najwyższym potencjałem wzrostu sprzedaży.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl