Rynek artykułów sportowych w Polsce wzrasta. Intersport chce to wykorzystać

Rok 2012 był dla nas wyjątkowy. Wypracowaliśmy 20-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży - podsumowuje w najnowszym raporcie ubiegły rok Artur Mikołajko, prezes Intersport SA.
W 2012 roku na działalności podstawowej (bez dodatkowej sprzedaży podczas EURO) spółka uzyskała 13-proc. wzrost, z czego na sklepach porównywalnych poprawiła przychody o 8 proc. w stosunku do roku 2011. - Dzięki szybszej rotacji towarów poprawiliśmy naszą płynność finansową - wyjaśnia prezes firmy.
W roku 2012 spółka rozpoczęła proces optymalizacji powierzchni handlowej. Zamknęła jeden nierentowny sklep zlokalizowany w CH Plaza Kraków i uruchomiła dwie nowe lokalizacje w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. - Proces ten będziemy kontynuować w bieżącym roku - zapowiada spółka w raporcie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (54%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.