Polska staje się coraz częściej obiektem zainteresowania dla zagranicznych sieci handlowych. Dobra sytuacja gospodarcza i odpowiednia struktura klientów umożliwia im szybki rozwój - mówili podczas Property Forum 2012 paneliści sesji "Polska na celowniku sieci handlowych".
Dyskusję w trakcie panelu „Polska na celowniku sieci handlowych" otworzyła prezentacja przygotowana przez Grażynę Melibrudę, dyrektora działu powierzchni handlowych w Jones Lang LaSalle. Przedstawiła ona perspektywy rozwoju zagranicznych sieci handlowych w naszym kraju. - Obecnie bardzo zainteresowane wejściem do Polski są m.in. marki brytyjskie - powiedziała.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
DO POBRANIA
-
Polska na celowniku sieci handlowych - Jones Lang LaSalle
1,4 MB format pliku Prezentacja PDF
Komentarze