PARTNERZY PORTALU


Rynek odzieżowy nie zna próżni

Rynek odzieżowy nie zna próżni
American Eagle Outfitters, fot. en.wikipedia.org
  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 12 lut 2016 07:54

Mothercare i American Eagle Outfitters wychodzą z Polski, a w kolejce ustawiają się nowe marki - pisze Puls Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 12 lut 2016 07:54

W Polsce licencję na prowadzenie obu brandów miała grupa Alshaya. W przypadku Mothercare wyjście tłumaczy utrata licencji przez kuwejcką grupę. Sklepy AEO spółka postanowiła zamknąć po analizie nie do końca zadowalających wyników sprzedaży. Rynek nie lubi próżni. Eksperci mówią, że zamknięcie dwóch marek wcale nie oznacza wyjścia Kuwejtczyków z Polski. Alshaya, oprócz AEO i Mothercare prowadzi sklepy Topshop, Dorothy Perkins, The Body Shop, M.A.C., Bath & Body Works oraz Victoria’s Secret i przymierza się do otwarcia nowych salonów, jak i powiększania sklepów. Za nowymi miejscami dla swoich salonów rozgląda się również amerykańska marka odzieżowa Forever 21.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Qwertyk 2016-02-12 09:33:17
    Tyle, że Forever 21 stara się otwierać na ulicach handlowych tam, gdzie jest to możliwe. Dodatkowo ich salony są wiele razy większe od jakiegokolwiek sklepu z grupy Alshaya.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!