PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

EEC Online

Trwa transmisja sesji

Zobacz program Wydarzenia Zaloguj się


Salon międzynarodowej sieci wchodzi do Galerii Młociny

Salon międzynarodowej sieci wchodzi do Galerii Młociny
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 kwi 2018 09:14

Pepco dołączył do grona najemców Galerii Młociny. Najnowszy z ponad sklepów 800 obecnych w Polsce będzie zlokalizowany na kondygnacji +1 i zajmie około 111 mkw. Niespełna rok przed przyjęciem pierwszych gości lista najemców Galerii Młociny jest w ponad trzech czwartych pełna.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 kwi 2018 09:14

W powstającym na Bielanach kompleksie, którego otwarcie planowane jest wiosną przyszłego roku, znajdzie się ponad 220 sklepów rozpoznawalnych marek. Galeria Młociny przyciągnęła te najbardziej lubiane i cieszące się największą renomą. Swoje salony otworzą m.in.: Guess, Van Graaf, H&M, C&A, Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho i Carry. Marką przyciągającą tłumy będzie również brytyjski TK Maxx, który rozgości się na powierzchni ponad 2 tys. mkw. Uzupełnieniem bogatej propozycji modowej będą salony z markowymi kosmetykami do pielęgnacji i makijażu – The Body Shop, MAC – oraz perfumerie Douglas i Sephora.

– Zależało nam, żeby na kondygnacji +1 pierwsze skrzypce grała moda. Sporo wysiłku projektowego włożyliśmy w wypracowanie doskonałej widoczności witryn, która zapewni markom najlepszą ekspozycję dla nowych kolekcji, a dla gości będzie oznaczać jeszcze większą wygodę i krótszy czas dotarcia do celu. Efektem naszych prac będzie aleja mody z przestronnymi witrynami o imponującej wysokości 7,5 metra. – komentuje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Na listę marek nowego centrum Bielan wpisał się również sklep Intermarché, dla którego będzie to debiut na stołecznym rynku. Potencjał zarówno lokalizacji jak i samego projektu został także doceniony przez sieci MediaMarkSaturn, RTV Euro AGD i Jysk, których nowe salony za niespełna rok pojawią się w Galerii Młociny. Miejsce to zapełniają również najemcy z usługami i produktami adresowanymi do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowie. Z jednej strony będą to sklepy z odzieżą i akcesoriami sportowymi jak np. Go Sport i Martes Sport, a z drugiej, najnowocześniejszy klub fitness należący do popularnej sieci Calypso. W Galerii Młociny pojawi się też placówka największej sieci rodzinnych centrów medycznych w Polsce Enel–Med.

– Obecność sieci Pepco to kolejny krok w realizacji strategii najmu Galerii Młociny, która zakłada umiejętne zestawienie różnorodnych marek i całego wachlarza praktycznych usług z dopasowaną do lokalnej specyfiki ofertą rozrywkową i zupełnie nowym podejściem do projektowania i animowania stref restauracyjnych. Nasza praca nie sprowadza się do wybudowania nowoczesnego miejsca i zapełnienia go najemcami. To całościowy proces, którego efektem będzie otwarte i gościnne miejsce z niepowtarzalnym charakterem. Przestrzeń, która żyje, w której się dzieje i która ma naturalną siłę przyciągania. Chcemy, żeby Galeria Młociny stała się nowym centrum Bielan – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych.

Obecnie, zakupy w salonach sieci oferującej odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły dekoracyjne i wyposażenia wnętrz mogą robić klienci z 8 krajów, z czego w ubiegłym roku do listy dołączyły sklepy w Chorwacji, Słowenii i z początkiem grudnia na Litwie. Nad Wisłą sieć Pepco ma 806 sklepów.

 

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.59.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!