Projekt nowych salonów, oparty na wartościach UPC: trosce, radości i pasji ku lepszemu, stawia na stworzenie komfortowej atmosfery dla klientów i budowę mniej formalnych, bardziej przyjaznych relacji. Architekci, bazując na badaniach różnych grup klientów zaprojektowali miejsce dostępne dla każdej z nich.

Nowa koncepcja salonów sprzedaży UPC to przykład zmiany podejścia do sprzedaży na ten skupiony na budowaniu relacji międzyludzkich. Projektanci z Workplace Solutions wypracowali trzy główne założenia użytkowe nowych salonów. Dotknij - fizyczny kontakt z technologią i produktem. Załatw - załatwienie spraw formalnych. Doświadcz - tworzenie więzi z klientem i kreowanie pozytywnych wrażeń użytkowników. To filozofia, która tworzy wizję miejsca, które dba o podstawowe, ludzkie potrzeby i współgra z celami biznesowymi firmy.

- Do projektowania dla UPC podeszliśmy holistycznie. Uznaliśmy, że przestrzeń salonów sprzedaży powinna być uniwersalna i dostępna dla każdego - klienta i pracownika, niezależnie od jego wieku. Przeanalizowaliśmy potrzeby zarówno starszego, jak i młodszego pokolenia, które urodziło się w świecie technologii cyfrowych. Nasz proces składał się z części badawczej, w której zdefiniowaliśmy potrzeby użytkowników i firmy oraz kreatywnej, gdzie we współpracy z ekspertami od technologii i customer experience zaprojektowaliśmy koncepcję nowych salonów. Są one uzupełnieniem strategii sprzedaży UPC - opowiadają Dominika Zielińska i Bogusz Parzyszek zarządzający Workplace Solutions.

Nowa przestrzeń salonu ma umożliwiać szybkie interakcje w komfortowej pozycji, jak i dłuższą obsługę w bardziej prywatnej atmosferze. Dodatkowo, ciekawe wnętrze ma zainteresować przechodzących obok, potencjalnych klientów.

Zobacz wnętrza nowego konceptu

Przestrzeń dzieli się na cztery strefy funkcjonalne. Kiosk do szybkiej obsługi - to punkt tuż przy wejściu, gdzie klient na stojąco może załatwić swoje sprawy. Strefa obsługi indywidualnej w stylu american diner - to izolowane wizualnie i akustycznie miejsce do dłuższych i bardziej kameralnych rozmów. Siedzenia w kształcie litery “L” zmniejszają dystans społeczny między klientem i pracownikiem, zwiększając komfort oraz budując mniej formalną relację. Strefa ekspozycji produktów - zaprojektowana w formie drewnianych paneli perforowanych, które umożliwiają szybką zmianę układu i ilości pokazywanych produktów. Strefa domowego salonu - przytulna, przypominająca miejsce, gdzie odpoczywamy i spędzamy czas z rodziną. Można tu przy filiżance herbaty obejrzeć ulubiony serial, poczytać książkę i sprawdzić cyfrowe usługi UPC.

- Wierzę, że wizyty w salonach sprzedaży opartych o nowy koncept przeniosą doświadczenia naszych klientów na jeszcze wyższy poziom, co umocni naszą pozycję najbardziej rekomendowanego operatora. Cieszę się również, że nowy układ przestrzeni będzie przyjazny dla naszych pracowników. Nowa odsłona doskonale pasuje do naszej marki, łącząc w sobie aspekty związane zarówno z produktami i usługami, jakie oferujemy, jak i radością, którą przynosi korzystanie z nich. – mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care w UPC Polska.

Salony w Sosnowcu, Gdańsku i Warszawie to pierwsze salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie. Wnętrza są stale analizowane pod kątem wykorzystania przestrzeni i funkcjonalności. Wnioski z badań posłużą do zaprojektowania kolejnych przebudowywanych lokalizacji.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl