- Jest to miasto z dużym potencjałem dla Quiosque. Klientki nie muszą już jechać specjalnie do Warszawy, aby zrobić modowe zakupy – mówi Małgorzata Larwa Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Firma chce też rozwijać sieć franczyzową. Zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Jak informują przedstawiciele sieci, aby współpracować z Quiosque należy mieć lokal o powierzchni od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000 zł do 2 500 zł netto na m2.

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl