PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Saturn i MediaMarkt łączą siły

Saturn i MediaMarkt łączą siły
Jeden z salonów Media Markt
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 maj 2018 10:33

MediaMarktSaturn Polska poinformował o planach połączenia sił obu swoich sieci handlowych MediaMarkt i Saturn pod wspólnym szyldem MediaMarkt.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 maj 2018 10:33

Decyzja ta pozwoli znacząco wzmocnić pozycję europejskiego lidera na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. W Polsce firma nadal pozostaje liderem wielokanałowej sprzedaży detalicznej.

Wszystkie kanały sprzedaży MediaMarkt i Saturn zostaną zintegrowane pod marką MediaMarkt. Obecnie w Polsce funkcjonują 22 sklepy Saturn oraz platforma on-line. Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe i sklep internetowy mediamarkt.pl. Decyzja o połączeniu obu sieci została podjęta na podstawie wnikliwej analizy sytuacji na polskim rynku.

Zwiększenie liczby sklepów MediaMarkt ułatwi klientom dostęp do obsługi posprzedażowej, która obejmuje między innymi bogatą ofertę usług IT i serwisowych. Klienci, którzy zamówią produkty online z osobistym odbiorem w sklepie, będą mogli to zrobić w jednym z 85 marketów MediaMarkt.

- Obie nasze marki zyskały zaufanie polskich konsumentów, o czym świadczą chociażby wysokie pozycje w badaniach konsumenckich i rankingach. Obserwując sytuację na rynku uznaliśmy, że nadszedł czas, aby wykorzystać ten atut i połączyć siły obu brandów. MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków – tłumaczy Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Proces rozpocznie się w maju i potrwa do końca września br. Wszystkie sklepy Saturn stopniowo zmienią barwy na MediaMarkt. Sklepy będą funkcjonowały pod marką MediaMarkt. Oznacza to, że dla pracowników zmieni się tylko nazwa firmy.

„Nowy” MediaMarkt ułatwi zarządzanie aktywnościami operacyjnymi w Polsce oraz zapewni wzrost wydajności i skuteczności dotarcia do konsumentów. Projekt ten koresponduje z zasadą klientocentryzmu, którą firma kieruje się w swojej działalności jako partner, codzienny towarzysz i przewodnik konsumenta po cyfrowym świecie.

MediaMarkt przejmie wszelkie zobowiązania wobec klientów sieci Saturn. Równolegle z procesem integracji sieć MediaMarkt będzie kontynuowała ekspansję w Polsce i rozwijała strategię sprzedaży wielokanałowej.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.236.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!