PARTNERZY PORTALU


Scallier na zakupach. W planach jeszcze większy portfel

Scallier na zakupach. W planach jeszcze większy portfel
Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w firmie Scallier
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 lis 2020 09:24

Scallier, firma zarządzająca inwestycjami na rynku nieruchomości handlowych powiększyła portfolio zarządzanych przez siebie nieruchomości dokonując w imieniu klienta transakcji zakupu zlokalizowanego w Ciechocinku pawilonu handlowego, w którym mieści się sklep sieci Biedronka.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 lis 2020 09:24

Powierzchnia nieruchomości to 1100 mkw., a wartość transakcji opiewała na kwotę około 1,5 mln Euro. Scallier zarządza obecnie portfelem blisko 50 nieruchomości o wartości łącznej około 500 mln Euro. Firma prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie pozyskania kolejnych projektów handlowych.  

- Parki i inne mniejsze formaty handlowe przeżywają obecnie renesans. Doświadczenie Inwestowania w tego typu obiekty udowodniło, że są one w stanie dostarczyć dodatkowej wartości inwestorom w czasach, gdy większe nieruchomości borykają się z licznymi problemami – mówi Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w firmie Scallier. - Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju wyszukując dla klientów wyjątkowe projekty, które mają potencjał generowania dodatkowej wartości. Odporność mniejszych aktywów na zagrożenia związane z pandemią oraz ich komplementarność względem rosnącego trendu e-commerce to silne argumenty przemawiające za inwestowaniem w tym sektorze rynku powierzchni handlowych – podkreśla.

Mniejsze obiekty handlowe, które dostarczają ofertę uszytą na miarę potrzeb lokalnych społeczności to aktywa bezpieczne, które z jednej strony zaspokajają pierwsze potrzeby klientów, znajdując się w bliskiej odległości od ich miejsc zamieszkania, a z drugiej są to nieruchomości elastyczne, które łatwo dopasować do zmieniających się rynkowych warunków.

Takie aktywa to idealne miejsca dla tych sieci handlowych i usługodawców, którzy chcą być jeszcze bliżej klientów. Stąd często najemcami powierzchni w mniejszych obiektach poza sieciami handlowymi oferującymi artykuły FMCG są także na przykład sklepy oferujące elektronikę. Konieczność bycia blisko klientów dostrzega coraz więcej marek. Pojawia się coraz więcej konceptów dużych sieci handlowych dopasowanych do specyfiki mniejszych obiektów – zauważa Bartosz Nowak.

- Potencjał mniejszych nieruchomości handlowych zlokalizowanych w małych i średnich miastach dostrzegamy zarówno w Polsce, gdzie prowadzimy zaawansowane rozmowy w sprawie zakupu i przejęcia w zarządzanie kolejnych projektów, jak i poza granicami kraju. Aktualnie rozwijamy sieć parków handlowych w Rumunii pod marką Funshop Park. Do końca 2022 roku planujemy oddać do użytku 6 obiektów o łącznej powierzchni 40 tys. mkw. GLA – podsumowuje Bartosz Nowak.  


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!