Scott Dwyer, Atrium: Chcemy, by Wars Sawa Junior było ponownie ulubionym miejscem warszawiaków

Wars Sawa Junior to fantastyczne miejsce o długiej historii i tradycjach, które dotyczą handlu detalicznego, ale i życia towarzyskiego mieszkańców Warszawy. Z pewnością wykorzystamy zalety lokalizacji obiektu i będziemy się starać przywrócić blask Wars Sawa Junior w tych obu aspektach - o przyszłości obiektów oraz o planach Atrium na polskim rynku handlowym mówi Scott Dwyer, COO Grupy.
Ostatnim nabytkiem Atrium Group jest ikona handlu - Wars Sawa Junior. Jak chcecie wykorzystać jej potencjał? Jakie zmiany czekają ten obiekt?
Scott Dwyer: Z dumą włączamy do naszego portfolio tak kultowe miejsce i atrakcję turystyczną. Zdajemy sobie sprawę, że oczekiwania są wysokie, a każdy następny krok z naszej strony w stosunku do tego kompleksu wzbudzi ogromne zainteresowanie i zaangażowanie. Czerpiemy z tego ogromną motywację, by stworzyć naprawdę niezwykłą przestrzeń, z której mieszkańcy Warszawy mogliby być dumni i traktować ten obiekt jako punkt orientacyjny na mapie Warszawy oraz miejsce spotkań. Wars Sawa Junior to wyjątkowy obiekt dla całego miasta i chcemy, aby było to ponownie ulubione miejsce warszawiaków.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.