Ostatnim nabytkiem Atrium Group jest ikona handlu - Wars Sawa Junior. Jak chcecie wykorzystać jej potencjał? Jakie zmiany czekają ten obiekt?

Scott Dwyer: Z dumą włączamy do naszego portfolio tak kultowe miejsce i atrakcję turystyczną. Zdajemy sobie sprawę, że oczekiwania są wysokie, a każdy następny krok z naszej strony w stosunku do tego kompleksu wzbudzi ogromne zainteresowanie i zaangażowanie. Czerpiemy z tego ogromną motywację, by stworzyć naprawdę niezwykłą przestrzeń, z której mieszkańcy Warszawy mogliby być dumni i traktować ten obiekt jako punkt orientacyjny na mapie Warszawy oraz miejsce spotkań. Wars Sawa Junior to wyjątkowy obiekt dla całego miasta i chcemy, aby było to ponownie ulubione miejsce warszawiaków.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL