Sektor outlet bardziej odporny na zawirowania. Neinver ma na to dowody


Neinver ogłosił kolejny rok intensywnego wzrostu, odnotowując zwiększoną wartość sprzedaży w 2019 roku we wszystkich 16 centrach outlet w Europie na sumę 1,047 mld euro. To 7-proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Centra odwiedziło ponad 45 milionów klientów, co stanowi 3 proc. wzrost w stosunku do roku 2018.
- Centra outlet z naszego portfolio zanotowały największy wzrost wartości sprzedaży w ciągu minionych dwóch lat. Te liczby potwierdzają zasadność wybranej przez nas strategii wdrażania nowej energii w najsilniejszych centrach oraz inwestowania w budowę znaczącej pozycji najnowszych obiektów, koncentrując uwagę na uatrakcyjnianiu doświadczeń zakupowych klientów, przyciąganiu nowych najemców i udoskonalanie zestawu marek premium w części centrów - mówi Carlos González, Neinver Managing Director. - Sektor outlet okazał się bardziej odpornym segmentem rynku, co w połączeniu z wyspecjalizowanym modelem zarządzania i silną strategią zorientowaną na klienta daje doskonałe możliwości wzrostu wartości – dodaje Carlos González
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.