PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Sephora inwestuje w istniejące salony i zapowiada kolejne lokalizacje

Sephora inwestuje w istniejące salony i zapowiada kolejne lokalizacje
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 wrz 2013 10:10

Sephora inwestuje w nowe aranżacje swoich salonów. W 2013 roku zostanie zmodernizowanych w sumie 6 perfumerii.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 wrz 2013 10:10

W tym roku remodelingowi zostały poddane m.in. perfumerie w warszawskim Juniorze, w Galerii Mokotów, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz w warszawskiej Arkadii. W strefach na nowo zaaranżowanych kas instalowane są duże ekrany LCD, na których wyświetlane są materiały filmowe z imprez organizowanych przez Sephora z udziałem gwiazd, a także z pokazów mody, w których wizażyści Sephora odpowiadają za makijaż, oraz filmy instruktażowe z blogmakijaz.pl.

W perfumeriach pojawia się także na nowo zaaranżowana strefa stanowisk makijażowych w formie „Beauty Baru". Atmosfera tej przestrzeni ma zachęcać klientki do korzystania z porad i konsultacji makijażystek i ekspertów Sephora. Salony wyposażane są także w meble z oświetleniem LED, które jest bardziej ekologiczne niż tradycyjne oświetlenie, co wpisuje się w podejście Sephora do dbałości o środowisko naturalne. Układ perfumerii został gruntownie przeorganizowany, dzięki czemu robienie zakupów staje się bardziej wygodne i intuicyjne.

Oprócz zmiany aranżacji swoich perfumerii, Sephora będzie także otwierać nowe salony - do końca tego roku nowe perfumerie powstaną w Katowicach (Galeria Katowicka), w Gdyni (CH Riviera) i w Poznaniu (Poznań City Center).

- Bardzo rozważnie podejmujemy decyzje związane z poszerzeniem sieci sprzedaży, dlatego inwestujemy przede wszystkim w projekty realizowane przez sprawdzonych partnerów oraz te, które naszym zdaniem okażą się dużym sukcesem. Ważnym czynnikiem, który bierzemy pod uwagę przy wyborze lokalizacji jest planowany tenant mix danego obiektu i jego atrakcyjność dla klientów centrum handlowego - mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży sieci Sephora.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.61.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!