PARTNERZY PORTALU


Sephora świętuje. Omnichanel napędza biznes

Sephora świętuje. Omnichanel napędza biznes
Sephora
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 lut 2018 11:34

Dokładnie 4 lata temu wystartowała w Polsce perfumeria internetowa Sephora. O tym, jak uruchomienie sklepu internetowego wpłynęło na rozwój biznesu w Polsce opowiada Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager Sephora.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 lut 2018 11:34

- Dzięki uruchomieniu sprzedaży on-line w 2014 roku, zyskaliśmy rzeszę nowych klientów. Dotarliśmy do miejsc, w których nie mieliśmy tradycyjnych perfumerii. Klienci perfumerii stacjonarnych równie często odwiedzają perfumerie internetową np. by sprawdzić nowości, czy dostępność produktu, jak i swoją ulubioną, stacjonarną perfumerię, w której mogą przetestować produkt - mówi Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager Sephora.

Obecnie liczba odwiedzin w perfumerii on-line rośnie w tempie 40 proc. rok do roku. - To ogromna dynamika, będąca w dużej mierze efektem zmieniającej się świadomości i preferencji polskich konsumentów, którzy przez minione 4 lata pokochali zakupy przez internet. Obecnie już ponad połowa internautów kupuje w polskich e-sklepach (wg Gemius 2017). Od 3 lat notujemy kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu sprzedaży w kanale e-commerce. To także już od 2016 roku perfumeria o największych obrotach w całej naszej sieci. Waga e-commerce w biznesie Sephora wciąż rośnie - podkreśla Małgorzata Kwiecień.

Sephora dba o omnichannelowe podejście do klienta, stawiając na spójność obu kanałów sprzedaży poprzez oferowanie takiego samego doświadczenia zakupowego i serwisu – od próbek otrzymywanych do zakupu po bezpłatną usługę pakowania na prezent.

- Staramy się oferować te same promocje, co nie jest standardem w naszej branży. Bardzo często to właśnie w perfumerii on-line jako pierwszej, pojawiały się nowe marki i produkty. Oferujemy również niektóre marki – takie jak na przykład pełne portfolio Huda Beauty czy Zoeva –  na wyłączność klientom perfumerii on-line - wymienia Małgorzata Kwiecień.

W najbliższych miesiącach Sephora zaoferuje swoim klientom nowe marki, niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe, które zadebiutują on-line. - Staramy się budować pozytywne doświadczenia zakupowe , dlatego też systematycznie pracujemy nad optymalizacją rozwiązań logistycznych, dzięki którym, mamy nadzieję, jeszcze większa rzesza klientów będzie zadowolona z wyboru perfumerii Sephora on-line i serwisu, jaki oferujemy - dodaje Małgorzata Kwiecień.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!