Sephora w Pasażu Grunwaldzkim bardziej nowoczesna przed Świętami


W należącym do EPP wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki jedna z największych europejskich sieci perfumerii Sephora otworzyła ponownie swój salon w nowej odsłonie. Zmodernizowany lokal (305 mkw.) zachęca do przedświątecznych zakupów jeszcze bardziej kolorowym i nowoczesnym wnętrzem oraz zróżnicowaną ofertą kosmetyków premium.
Bogaty asortyment kosmetyków zyskał piękniejszą oprawę w postaci nowych mebli, nowoczesnego oświetlenia LED oraz ekranów w witrynach perfumerii. Dodatkowo ulepszona nawigacja pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do kolekcji własnej – Sephora Collection oraz stref partnerskich marek – zarówno tych, które zdobyły już serca Polek, jak i gorących światowych premier oraz „zielonych” produktów dla osób ceniących rozwiązania przyjazne środowisku. Intuicyjnie zaaranżowany plan sklepu ułatwia też odnalezienie strefy kas i punktu odbioru zamówień click&collect.
– Przed nami tradycyjnie najgorętszy okres zakupowy w roku i liczę na to, że nasi klienci docenią Sephorę w jej nowej odsłonie. Ze względu na panującą obecnie sytuację, naszym priorytetem jest teraz ich bezpieczeństwo. Dlatego w naszych centrach, w tym również w Pasażu Grunwaldzkim, dokładamy wszelkich starań, by zapewnić możliwość robienia przedświątecznych zakupów w jak najbardziej bezpiecznych i komfortowych warunkach. Cieszymy się, że wielu z naszych najemców, w tym Sephora, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje wachlarz wygodnych sposobów robienia zakupów w naszych centrach, jak na przykład metodę click&collect – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.