Serenada już z sukcesem


Centrum Handlowe Serenada zostało otwarte w ostatni weekend października od razu zaliczając frekwencyjny sukces - blisko 215 tys. odwiedzających.
Otwarcie Serenady zakończyło pierwszy etap inwestycji. Mayland kompleksowo rewitalizuje całą strefę handlowo-rozrywkową wokół obiektu zlokalizowanego w północnej części Krakowa. Po połączeniu z istniejącym kompleksem sklepów, krytym aquaparkiem i Multikinem Serenada będzie największą strefą handlu i rozrywki w Małopolsce.
— Nowy obiekt odwiedziło blisko 170 tys. osób. Ponad 45 tys. skierowało swe kroki do dobrze znanego CH Krokus — wyjaśnia Maciej Kiełbicki, członek zarządu, dyrektor zarządzający w Maylandzie — Footfall weekendu otwarcia potwierdził nasze prognozy na temat biznesowego potencjału tego miejsca — dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Krakowskie Centrum Serenada zostało otwarte 27 października. Na powierzchni 42 tys. mkw, na trzech poziomach znajduje się 160 sklepów i punktów usługowych. Dziś Serenada to przede wszystkim centrum modowe, aż 70 proc. najemców reprezentuje segment fashion. W Serenadzie są salony największych sieci modowych w Polsce: m.in. Grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), H&M oraz, po raz pierwszy w Małopolsce w pełnym formacie, Grupy Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho). Pierwsze sklepy w Krakowie otworzyły w Centrum Serenada również: amerykański lider modowy Forever 21, brytyjski New Look oraz niemiecki Van Graaf z powierzchnią 2,1 tys. mkw.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.