- Udziałowiec zobowiązał się nie prowadzić innych rozmów w sprawie sprzedaży marki należącej do spółki do dnia 16 grudnia 2016 r. oraz zagwarantował emitentowi wyłączne prawo do negocjacji warunków umowy inwestycyjnej oraz umowy masterfranczyzy i umów franczyzy - poinformował Sfinks.

Strony zobowiązały się dążyć do uzgodnienia treści tych umów oraz ich podpisania nie później niż do wskazanego powyżej terminu, przy czym powyższe zostanie poprzedzone przeprowadzeniem przez emitenta przeglądu sytuacji finansowej, podatkowej oraz prawnej spółki - dodano.

Sfinks podał, że docelowo może kupić wszystkie udziały w Fabryce Pizzy w oparciu o formułę odpowiednio: opcji udziałowca do sprzedaży lub opcji Sfinksa do kupna udziałów.

Fabryka Pizzy działa w branży gastronomicznej i specjalizuje się w kuchni włoskiej. Na sieć składa się obecnie 10 lokali, z których dwa to restauracje własne.

- Współpraca z siecią pizzerii oraz możliwość jej przejęcia jest dla nas atrakcyjna, gdyż - jak wiadomo - już od jakiegoś czasu analizujemy rynek kuchni włoskiej. Jest ona drugą najpopularniejszą kuchnią wśród Polaków, dlatego wciąż weryfikujemy możliwości zaistnienia szerzej z taką ofertą - skomentował Sylwester Cacek, prezes Sfinksa.

- W przypadku Fabryki Pizzy mamy przekonanie, że posiadane know-how będzie pozwalało na dynamiczny rozwój tej sieci. Dlatego zdecydowaliśmy się na zawarcie umowy intencyjnej, zbadanie spółki i podjęcie szczegółowych negocjacji. Jeśli wyniki audytu i rozmowy zakończą się pomyślnie, z pewnością zawrzemy umowę – dodał.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl