Portfolio Sfinksa powiększy się m.in. dzięki akwizycjom, w tym inwestycjom w mniejszościowe pakiety udziałów. Na ten rok grupa chce przeprowadzić dwa lub trzy tego typu projekty przy jednoczesnym rozwoju sieci w ramach dotychczasowych marek. W tym roku ma przybyć przynajmniej 20 nowych lokali, z czego sześć restauracji już zostało uruchomionych. Dodatkowo sieć wzbogaciła się w wyniku akwizycji także o dwa lokale Meta Seta Galareta i jeden Meta Disco.
Sfinks Polska - spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki, Fabryka Pizzy i WOOK - w 2019 r. planuje zwiększyć udział franczyzy w całej sieci do ponad 60 proc. Po pierwszym kwartale roku spółka zarządzała 97 lokalami w tym modelu, co stanowiło 54 proc. portfela. W planach na 2019 r. Sfinks ma także 2-3 inwestycje związane z objęciem mniejszościowych udziałów oraz uruchomienie nie mniej niż 20 nowych restauracji.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (87%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL