Zaktualizowana strategia obejmuje w szczególności: podtrzymanie koncepcji rozwoju posiadanych konceptów restauracyjnych w ramach Grupy Sfinks Polska poprzez spółki zależne lub powiązane. Jednocześnie Sfinks nie wyklucza możliwości oddania kontroli nad konkretną siecią danej marki.

W nowej strategii uwzględniono również: inwestycje w pakiety mniejszościowe związane z konceptami gastronomicznymi niedające kontroli celem wspierania rozwoju konceptów posiadających duży potencjał wzrostu i kompetentną kadrę zarządczą oraz z zastrzeżeniem posiadania przez Sfinks opcji odkupu wszystkich udziałów/akcji po ustalonym okresie i na z góry ustalonych zasadach, oferowanie wsparcia restauratorom nieposiadającym jednorodnej sieci, ale mającym perspektywę wieloletniej współpracy ze Sfinks na zasadach afiliacji do wybranych programów biznesowych. Docelowo współpraca z nie mniej niż 1000 punktów gastronomicznych w programie, rozwój sprzedaży w systemie dostaw do klienta w oparciu o współpracę z głównymi graczami (integratorami) na rynku delivery, jak też o własną markę smacznieiszybko.pl.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (43%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL