PARTNERZY PORTALU


Sieć H&M zanotowała 8-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży

Sieć H&M zanotowała 8-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 26 sty 2012 16:55

Zysk netto grupy H&M w całym 2011 r. wyniósł 15,8 mld koron. Sprzedaż brutto w lokalnych walutach wzrosła o 8 proc. w całym roku finansowym 2012. W przeliczeniu na walutę szwedzką, sprzedaż grupy netto wzrosła do 110 mld koron. W samym grudniu ub.r. przychody firmy ze sprzedaży były wyższe o 13 proc. niż w tym samym okresie roku poprzedniego. Jednocześnie całkowita liczba sklepów wzrosła do 2490 z 2209 rok wcześniej.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 26 sty 2012 16:55

Prezes koncernu Hennes & Mauritz, Karl-Johan Persson, komentuje wyniki finansowe firmy następująco: "Pozycja H&M na wymagającym rynku sprzedaży detalicznej odzieży i obuwia jest silna. Ubiegły rok był jednym z najtrudniejszych okresów dla branży w wielu krajach. Fakt, że udało nam się powiększyć udział w rynku, świadczy o tym, że kolekcje H&M trafiają w gusta odbiorców.

W minionym roku działania naszej firmy cechowała silna ekspansja. Otworzyliśmy 266 nowych sklepów, zdobyliśmy pięć nowych rynków i stworzyliśmy około 7 tys. nowych miejsc pracy. Możemy się też pochwalić sporym zasięgiem globalnym - mamy w tej chwili blisko 2500 sklepów, jesteśmy obecni na 43 rynkach i zatrudniamy ponad 94 tys. osób.

Na rok 2012 planujemy dalszą silną ekspansję - chcemy otworzyć 275 nowych sklepów. Najwięcej powstanie w Chinach, USA i Wielkiej Brytanii. Zamierzamy też pozyskać nowe rynki. Będą to następujące kraje: Bułgaria, Litwa, Malezja i Tajlandia, Meksyk. H&M chce wejść łącznie na 10 nowych rynków w ciągu dwóch lat.

Ekspansja będzie dotyczyła także marek COS i Monki. Sklepy pod tymi szyldami otworzymy w Hongkongu, we Włoszech, Finlandii i w Kuwejcie.

Jeśli chodzi o nowy rok, rozpoczął się on dla nas pomyślnie - zanotowaliśmy duże wzrosty przychodów ze sprzedaży zarówno w grudniu 2011 r., jak i w styczniu 2012 r. Większość wskaźników ekonomicznych pokazuje jednak, że ten rok będzie dla branży równie trudny jak poprzedni. Polegamy jednak na naszej ofercie i jesteśmy przekonani, że H&M utrzyma swoją silną pozycję na rynku."

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Retransmisja sesji:

Metropolia Śląska post-covid. Strategia wyjścia z lockdownu

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.179.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!