PARTNERZY PORTALU


Sieć sklepów z obuwiem dla dzieci mocno wchodzi w e-handel

  • Autor: Bartek
  • Dodano: 02 lut 2012 10:24

Sklep internetowy Bartek odnotował 46-procentowy wzrost sprzedaży w 2011 roku - poinformowała spółka.

W wymiarze rocznym sklep internetowy Bartka zrealizował sprzedaż na poziomie 2,71 mln zł. W stosunku do minionego roku wartość ta jest wyższa o 46,13 proc.

W 2011 roku Bartek sprzedał w sieci ponad 22 tys. par obuwia, co stanowi wzrost o 43,35 proc. w stosunku do wyniku z roku 2010.

Jak podała firma, sprzedaż do klienta końcowego wyniosła blisko 20 tys. towarów, a w kanale B2B - 2,5 tys.

- Nasz sklep osiągnął pierwszy próg dojrzałości. Jest to serwis wygodny i funkcjonalny oraz znajdujący się pod sprawdzonym adresem. Właśnie przeniesienie zaufania, jakie firma zdobyła przez 20 lat obecności na rynku, na przestrzeń internetową uznajemy za podstawowy wpływ na taki wynik - przyznaje Mirosław Dmowski, e-Commerce Manager.

- Dziś mamy na rynku e-sprzedaży wiele serwisów oferujących podobne produkty, a elementem decydującym o przychylności klienta staje się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa transakcji - dodaje.

W sezonie jesiennym sklep uruchomił możliwość realizacji zakupów za pośrednictwem paczkomatów InPost - systemowi skrytek pocztowych, służących do odbierania przesyłek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Już wkrótce sklep internetowy Bartek odświeży layout. Pojawi się wersja anglojęzyczna - w ostatnim roku ponad 500 zamówień na blisko 700 par butów wysłano poza granice Polski, głównie do Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na Litwę i Łotwę.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.97.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!