Sklep w Futura Parku został otwarty w połowie października br. Jest to placówka typu outlet - trzecia tego rodzaju w sieci Tchibo. Jej powierzchnia sprzedażowa wynosi pond 200 mkw. i jest jednocześnie szóstą w Krakowie.

Sklep Tchibo w CH Janki został uruchomiony na początku listopada. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi ponad 100 mkw. Jest to jedenasty punkt z tym logo w aglomeracji warszawskiej.

- W ciągu sześciu lat otworzyliśmy w Polsce ponad 50 sklepów, realizując tym samym założenia biznesowe, które zakładają konsekwentny rozwój sieci sprzedaży - podsumowuje Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa. - Rocznie nasze sklepy odwiedza kilkadziesiąt milionów klientów. Sprzedaliśmy kilkanaście milionów artykułów użytkowych, więc, statystycznie ujmując, w każdym polskim gospodarstwie domowym znajduje się przynajmniej jednej z naszych produktów - dodaje.

Sklepy Tchibo to także ważny kanał sprzedaży kaw Tchibo. W asortymencie punktów handlowych Tchibo, oprócz kaw dostępnych na rynku detalicznym, znajdują się również kawy ziarniste pochodzące z wybranych przez ekspertów Tchibo plantacji.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl