Sieci gastronomiczne planują szybszą ekspansję przed Euro 2012
Grubo ponad 100 lokali chcą w tym roku otworzyć w Polsce największe firmy restauracyjne. Liczą na lekkie ożywienie związane z Euro 2012 - podała "Rzeczpospolita".
Największą ekspansję zapowiada AmRest (m.in. marki KFC, Pizza Hut). Spółka planuje otworzyć ok. 80 nowych restauracji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji. Większość z zapowiadanych otwarć będzie dotyczyła Polski - pisze "Rz".
Z ekspansji nie rezygnuje też McDonalds. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o 21 restauracji. Firma nie ujawnia prognoz. Z nieoficjalnych informacji "Rzeczpospolitej" wynika jednak, że plan na 2012 i 2013 to minimum 21 lokali rocznie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
O podobnych inwestycjach myślą przedstawiciele pizzerii Da Grasso. W kolejnych latach sieć ma się rozwijać w dotychczasowym tempie około 20 nowych lokali rocznie. na polski rynek mocno wchodzi sieć barów szybkiej obsługi Subway. Teraz ma u nas 56 punktów. W 2011 r. otworzyła ich ponad 20. W tym roku chce kontynuować tę tendencję. O swoich planach mało konkretnie mówi natomiast Sfinks. W ubiegłym roku firma otworzyła w sumie 15 lokali Sphinx i Wook - pisze "Rz".
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.